سرای عشق و علاقه

ترفند افزایش سرعت رایانه
نویسنده : مهدی شاهین - ساعت ۱٠:٠۳ ‎ق.ظ روز چهارشنبه ٢٤ تیر ۱۳۸۸
 

دوستان عزیز برای افزایش سرعت واقعی کام÷یوتر من ترفندی یاد گرفتم که تا حدی جواب داده ÷یشنهاد میکنم امتحان کنید

ونظرتون روبگین

به Start برید و در Run تایپ کنید Regedit و Enterبزنید.

حال به دنبال این عبارت بگردید:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\ CurrentVersion\ Internet Settings

سپس در سمت راست پنجره به دنبال این عبارات بگردید:

1-                                              MaxConnectionsPerServer

2-      MaxConnectionPerl_OServer

ممکنه این دو عبارت را مثل من نداشته باشید پس روی صفحه سمت راست ، کلیک راست کنید و از قسمت  (New )، روی) (DWORDکلیک کنید

سپس عبارت شماره 1 را بنویسید . برای عبارت شماره 2 هم همین مراحل را انجام بدهید. حالا روی عبارتهای ساخته شده دو بار کلیک کنید و در قسمت

Value ) data  (برای گزینه اول عدد 8 و برای گزینه دوم حرف a را وارد کنید و سیستم را Restart کنید.

توجه: در هنگام نوشتن به حروف بزرگ دقت کنید. یا میتوانید از چیزی که من نوشتم کپی و در رجیستری درج کنید

به امید دیدار مجدد


 
 
آیامیدانید؟؟؟؟؟
نویسنده : مهدی شاهین - ساعت ۱٢:٥۱ ‎ب.ظ روز دوشنبه ٢٢ تیر ۱۳۸۸
 

باسلام و خسته نباشید به همه دوستان گلم که با نظراتشون مشوق اصلی اینجانب هستندامروز براتون مطلبی گذاشتم خفن حسابی سرگرمتون میکنه علاوه بر آن بسیار آموزنده و باحال هستش

باعنوان:آیا میدانید؟

آیا میدانید با هوش ترین زن دنیا ۵ فوق لیسانس دارد و ضریب هوشی او ۲۰۰ است و دنبال کار است

آیا میدانید اولین فردی که در اروپا اقامت گرفت یک زن ایرانی بود و بعد مساله اقامت خارجی ها مطرح شد
آیا میدانید ایرانیان در انگلیس ثروتمندترین قشر جامعه هستند حتی ثروتمندتر از ملکه الیزابت
آیا میدانید ایرانیان در آمریکا فرهیخته ترین افراد جامعه آمریکا هستند
آیا میدانید رئیس کامپیوتر ناسا یک ایرانی هست
آیا میدانید حدود ۲۵۰ ایرانی در ناسا محقق داریم
آیا میدانید کورش کبیر بر جهان حکومت میکرد به نوعی قدرت جهان در دست ایران بود
آیا میدانید سال ۲۰۰۱ در فرانسه سال ایران نام داشت

لطفا جهت دیدن بقیه به ادامه مطلب برو

 


 
 
رمز آرامش+خواب راحت
نویسنده : مهدی شاهین - ساعت ٥:٢٥ ‎ب.ظ روز یکشنبه ٢۱ تیر ۱۳۸۸
 

 عشق از ان جهت در ما به ودیعه گذاشته شده که ان را به دیگران ببخشیم


رمز ارامش در چند گام کوچک:


1)هر چند وقت یک بار به میان طبیعت بروید ودر محیطی سبز و پر از ارامش قدم بزنید.
 

2)وان حمام را پر از اب گرم و صابون کنید،داخل وان بنشینید . تمام تنش ها را با تنفس عمیق از خود دور کنید.

3 )در هفته یک بار در هفته تلویزیون را خاموش نگه دارید تا مغزتان استراحت کند.

4)هرچند وقت یک بار به یک مکان مقدس بروید و با خدا راز و نیاز کنید.

5 )هنگامی که کودکان بازی میکنند در انها دقیق شوید

6) هر چند وقت یک بار بیرون از خانه غذا بخورید.

7) اب جاری منبع انرژی های مثبت است پس یک روز در میان به زیردوش بروید و بگذارید تا جریان اب تمام عضلات شما را ماساژدهد.

8)هنگام راه رفتن و نشستن سرتان را بالا بگیرید و قوز نکنید

9)به کسی که از صمیم قلب دوستش دارید زنگ بزنید و تلفنی صحبت کنید.

10)با هر دم و باز دم خدا را شکر کنید،همیشه لبخند بزنید،برای خودتان گل بخرید،خود را دوست بدارید،قبول کنید که انسان جایزالخطاست،زیر دوش اواز بخوانید،کتاب بخوانید،به موسیقی گوش دهید،امدن بهار را جشن بگیرید و ...

راههای رسیدن به ارامش تنها موارد بالا نیست...راههای بسیاری برای رسیدن به این اکسیر کمیاب وجود دارد. تنها کافی است به دور و بر خود دقیق شویم و از صمیم قلب ارامش را هم برای خود و هم برای دیگران بخواهیم. 

 باآرزوی بهترینها برای شما دوستان

 دوستان

تا به حال در مورد خواب  یا اختلالات ناشی از بد خوابی شنیده بودید

پس پیشنهاد میکنم این هفت مورد جالب را بخوانید !!!!

بیدار شدن مکرر ‌در حین خواب از علائم شایع اختلال خواب است و بیشتر آنهایی که شب‌ها بیش از یک بار از ‌خواب می‌پرند، به نوعی اختلال خواب دچارند

1-خواب؛ هر چه بیشتر، بهتر: کاش همین‌طور بود! ولی مطالعات نشان می‌دهد احتمال مرگ زودرس در آنهایی که بیش از8 ‌ساعت در شبانه‌روز می‌خوابند،بیشتر است.

  2-خوش به حال فلانی، هنوز سرش به بالش نرسیده،خوابش می‌برد! ‌اتفاقا این نشان می‌‌دهد که فلانی‌،خواب خوبی ندارد.این که آدم هنوز سرش به بالش نرسیده خوابش ‌ببرد، یکی از نشانه‌های خواب‌آلودگی است که باید تحت بررسی قرار بگیرد.مدت زمانی که طول می‌کشد ‌تا خوابمان ببرد،نباید کمتر از 5 دقیقه یا بیشتر از30 دقیقه باشد.پزشکان،مقادیر کمتر و بیشتر از ‌این محدوده را غیرطبیعی می‌دانند

چقدر کم می‌خوابی! همه آدم‌ها حداقل به 8 ساعت خواب شبانه احتیاج دارند! ‌   هیچ عدد قطعی و واحدی وجود ندارد که بشود روی آن قسم خورد.میزان نیاز به خواب در افراد مختلف، ‌متفاوت است.به خودتان رجوع کنید، اگر حس می‌کنید که هر روز بعدازظهر خسته و خواب‌آلود ‌می‌شوید، بدانید که احتمالا الگوی خواب‌تان غلط است.

3- چقدر زیاد می‌خوابی، نخبه‌ها فقط روزی 3،‌ 4 ساعت می‌خوابند! ‌شاید مارگارت تاچر و بیل کلینتون و چند نفر از مشاهیر هالیوودی جزء نخستین کسانی باشند که رسانه‌های ‌غربی،درباره کم‌ خوابیدن آنها زیاد حرف زدند.اما واقعیت این است که از نظر پزشکان، این قبیل افراد ‌معمولا عملکرد بهتری نسبت به سایرین ندارند.

 4-   کم‌خوابی،سلامت شما را تهدید می‌‌کند و ‌تمرکزتان را پایین می‌آورد. کم‌خوابی حتی می‌تواند بیمارتان کند و به سیستم ایمنی‌ شما آسیب ‌بزند

 5-  من خوابم خوب است؛ فقط شب‌ها چند بار از خواب می‌پرم! ‌به چنین خوابی نمی‌گویند خواب خوب. خوابی خوب است که تداوم مناسبی داشته باشد.بیدار شدن مکرر ‌در حین خواب از علائم شایع اختلال خواب است و بیشتر آنهایی که شب‌ها بیش از یک بار از ‌خواب می‌پرند، به نوعی اختلال خواب دچارند

کم‌‌خوابی فقط یک چاره دارد؛ قرص خواب!

 ‌‌ 6-   تاثیر داروهای خواب‌آور، کوتاه‌ مدت است و کم‌کم بدن به دارو عادت می‌کند و دیرتر به آن جواب می‌دهد. از ‌طرفی،اگر بدن به دارو عادت ‌کند؛ قطع آن اوضاع را بدتر می‌کند. پس برای درمان قطعی، فقط باید به پزشک ‌مراجعه کرد تا علت اصلی بی‌‌خوابی شناخته و درمان شود ، کم‌‌خوابی از آن دردهایی است که چاره ندارد‌ و باید با آن ساخت! ‌اما توصیه‌های دیگری هم هست که می‌تواند اوضاع خواب‌تان را رو به ‌راه کند: ‌پرهیز از نوشیدن چای،قهوه، نوشابه وخوردن شکلات در ساعات نزدیک به خواب.

  7-  خودداری از مصرف غذاهای سنگین و کشیدن سیگار در ساعات نزدیک به خواب.‌رعایت نظم خواب؛ خوابیدن در یک ساعت ثابت، اختصاص دادن اتاق خواب به خوابیدن و اجتناب از کارهای ‌دیگری مثل تماشای تلویزیون و کار در آن اتاق ‌‌و بالاخره این که اگر بیش از نیم ساعت در رختخواب ماندید و خوابتان نبرد و احساس خواب‌آلودگی هم ‌نکردید، باید از اتاق خواب خارج شوید وتا وقتی احساس خواب‌آلودگی نکرده‌اید،به رختخواب برنگردید